تدریس خصوصی

ساخت وبلاگ

کال کباب کترینگ یکی از غذاهای محلی استان گیلان است که همچون دیگر غذاهای مردم گیلان عطر و طعم فوق العاده ای دارد، این غذا با انار ترش مزه دار شده و در تهیه آن از نوعی سبزی معطر محلی استفاده می شود که می توانید از عطاری ها خشک شده این سبزی را تهیه کنید.

مواد اولیه:

▪ بادنجان یک و نیم کیلوگرم

▪ گردو ساییده ۳۰۰ گرم

▪ انار ترش دانه شده یک پیمانه

▪ چوچاق (سبزی محلی) دو قاشق سوپخوری

▪ سیر چهار حبه

▪ نمک و فلفل به میزان لازم

کترینگ طرز تهیه:

ابتدا بادنجان ها را روی شعله گاز یا زغال کباب کنید. می توانید بادنجان ها را روی سینی فر بچینید و تا زمانی که پوست آنها کبابی شود داخل فر قرار دهید.

پس از کبابی شدن پوست بادمجان ها را جدا کنید.

بادنجان های پوست کنده را درون ظرفی بریزید و خوب بکوبید (از دستگاه غذاساز و یا گوشت کوب برقی برای پوره و له شدن بادنجان ها کمک بگیرید.)

پس از اینکه به طور کامل له شد، گردوی آسیاب شده را با بادنجان ها مخلوط کنید.

سپس انار دانه شده را اضافه کنید و دوباره میکس کنید تا دانه های انار خوب درون مایه له شود.

در آخرین مرحله چوچاق و سیر را اضافه کنید و همه مواد را خوب بکوبید و یا آسیاب کنید.

نمک و فلفل اضافه کنید و یک دور با سرعت زیاد میکس کنید.

در این مرحله غذای شما آماده است، غذا را داخل ظرف بکشید و با دانه های انار تزیین کنید و همراه با برنج سفید سرو کنید.

این غذا را به عنوان خوراک و یا پیش غذا نیز می توانید مصرف کنید.

کترینگ  نکات:

▪ برای این که میزان ترشی غذا کم شود می توانید یک تا دو قاشق سوپخوری از انار آن کم کنید.

▪ گردو را تا حدی که دندان گیر باشد آسیاب کرد.

▪ به جای سبزی محلی چوچاق می توانید از گشنیز نیز استفاده کنید.

تدریس خصوصی...
ما را در سایت تدریس خصوصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین seomabna بازدید : 395 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت: 12:16

نمای کامپوزیت طرح سنگ پانل های از سنگ طبیعی هستند که از روکش نازک سنگ درست شده و با لایه آلومینیوم لانه زنبوری تقویت شده است. پانل سنگی ممکن است عملا از هر سنگ طبیعی تولید شود از جمله : گرانیت، سنگ مرمریت، سنگ آهک، ماسه سنگ یا تخته سنگ.

به دلیل زیبایی ایجاد شده توسط سنگ طبیعی بکار رفته در این پانل ها و ترکیب آن با آلومینیوم این محصول کاربرد های وسیعی پیدا کرده است . پانل سنگی قابلیت استفاده برای نماهای خارجی، داخلی،کف ساختمان، آسانسور و ... داراست .

کیفیت و دوام محصولات ، هزینه کمترو کاهش زمان موثرترین پارامتر ها جهت انتخاب این محصول است.

به دلیل ساختار این پانل ها ، وزن بسیار کاهش می یابد . و این موضوع خود به کاهش وزن سازه و مقاومت آن کمک می کند.

نمای کامپوزیت طرح سنگ سخت و با دوام است و درمقابل ضربه فوق العاده مقاومت بوده و استحکام خمشی بالای دارد. مقاومت آنها در مقابل ضربه ، 60 برابر بیش از گرانیت جامد 3  سانتی متر است. بر خلاف سنگ سخت ، این پانل ها می تواند خم شده، و انتخاب آنها برای مکان های که زمین لرزه است ایده آل می باشد. لانه زنبوری آلومینیومی تقویت شده ای که در پانل ها بکار می رود سبب می شود تا شکنندگی سنگ از بین برود.

پانل سنگی غیر قابل نفوذ به نفوذ آب است . لایه فیبر اپوکسی تقویت شده، به طور مستقیم در پشت لایه سنگ، قرار می گیرد یک مانع ضد آب است.

این خواص ، باعث می شود تا به جای استفاده از سنگ های سنتی از پانل سنگی استفاده شود و این محصول جایگاه بی نظیری در طراحی های نوین پیدا کند .

مزایای نمای کامپوزیت طرح سنگ

• دارای جذابیت سنگ طبیعی مانند گرانیت، سنگ مرمریت، سنگ آهک ، تراورتن و ...

• دارای وزن کم حدود 80 درصد کمتر از سنگ جامد

• مقاومت به ضربه بیش از 60 بار بیشتر از 3 سانتی متر گرانیت

• تنوع بسیار بالا - انتخاب تقریبا نامحدود از انواع سنگ مرمریت، گرانیت و سنگ آهک

• جلای فوق العاده سطح آنها

• مقاومت در برابر تنش های حرارتی و تنش های برشی

• انعطاف پذیری بالا نسبت به سنگ طبیعی

• سهولت استفاده و کار با آن

• تنوع موارد مصرف از جمله استفاده در نمای خارجی و دیوار داخلی ، دیوار پوشها و روکش کابین آسانسور.

• ظرافت بسیار بالا نسبت به سنگ طبیعی

• غیر قابل نفوذ به نفوذ آب

• افزایش مقاومت در برابر انفجار ساختمان بیرونی.

• عملکرد ثابت در تمام شرایط آب و هوایی

• کاهش در هزینه و زمان نصب

• عمر زیاد - حدود 35 سال تجربه استفاده از این محصول در دنیا حاکی از این موضوع است.

 کاربردها

نمای کامپوزیت طرح سنگ  در کاربرد های مختلف استفاده می شود. این پانل ها هر جایی که سنگ های سنتی  محکم و ضخیم دیگر استفاده stone-compositeمی شوند قابل استفاده هستند. بلکه استفاده از پانل ها به جای سنگ های سنتی سنگین بسیار مقرون به صرفه می باشد. در زیر برخی از کاربرد های پانل های سنگی را عنوان می کنیم .

نمای خارجی ساختمان های جدید

پانل سنگی بیش از  25 سال سابقه استفاده در نمای خارجی ساختمان ها را در سراسر جهان دارد. پس از سالها قرار گرفتن در معرض محیط های مختلف و پس از انتقال حرارت شدید ، سرما ی تند، زلزله و طوفان ، پانل های با دوام باقی می ماند .

نوسازی

پانل سنگی یک راه حل ایده آل برای نوسازی هر دو قسمت بیرونی و داخلی محسوب می گردد. پانل سنگی اقتصادی ترین انتخاب است، از این رو پانل ها را می توان بدون نیاز به تخریب و تقویت ساختمان های موجود بر روی روکش فلزی نصب نمود.                       

نمای داخلی

پانل سنگی زیبایی سنگ طبیعی را حفظ می کند و خواص شکنندگی و تردی سنگ های سنتی را ندارد. آنها اغلب بر روی دیوار لابی، سقف و میز پذیرایی نصب می شوند. مقاومت در برابر ضربه سنگ سبک را برای حمل و نقل مناسب گردانده  که نیاز به تجهیزات بالابر سنگین نیز ندارد . پانل های سایز بزرگ طراحی های انعطاف پذیر را فراهم می کنند.پانل ها می توانند در ساختمان به درستی وهماهنگی با پرسنل مجری نصب شده و  می توانند به سرعت در پروژه ها بدون نیاز به آوردن نیروی کار متخصص  اجرا شوند.             stone-composite

آسانسور

پانل سنگی مرمریت ، گرانیت، سنگ آهک و سنگ تراوانتن 80 ٪ وزن آنها کمتر از سنگ های سنتی سنگین می باشد. این پانل سنگ طبیعی ظرافت، زیبایی و دوام برای دیوارها کابین آسانسور، کف و سقف رادارا می باشد. در صنعت آسانسور صدها نوع مختلف سنگهای مختلف مانند: ماربل، گرانیت و سنگ آهک استفاده می شود، در حالی که هزاران دلار در هزینه تجهیزات مکانیکی پس انداز می گردد. به دلیل اینکه پانل های سنگی نیاز به نگهداری ندارند هزینه طول عمر کمی در بر دارد. این پانل ها در برابر ضربات شدید چرخ های دستی ، جا به جایی مبلمان و خرابکاری مقاومت می کنند .

 ساختمان های مسکونی

سنگ های سنتی سنگین به طور کلی برای ساختمان های مسکونی مناسب نیست مگر اینکه  فاکتور های وزن و دوام مد نظر باشد.

 پانل ها در خانه های مسکونی ، کفپوش بالکن و نمای داخلی به خوبی روکش فلزی استفاده می شود. با این حال ، در برنامه های کوچک، تفاوت هزینه بین پانل سنگی و سنگ طبیعی نازک شده می تواند با کاهش هزینه های کارگری و پس انداز ساختاری جبران شود.               

پانل های سنگی  موجود

نمای کامپوزیت طرح سنگ را می توان تقریبا از هر سنگی که در دسترس هستند و به اندازه کافی بزرگ هستند تهیه کرد 14.  نوع سنگ استاندارد در حال حاضر موجود می باشد ، اما فقط نماینده ی کوچکی از طیف گسترده ای از گرانیت طبیعی، سنگ مرمریت و سنگ آهک قابل استفاده در سنگ پانل می باشند.  که پانل های مرمریت، گرانیت و سنگ آهک ا زان جمله می باشند.

تدریس خصوصی...
ما را در سایت تدریس خصوصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین seomabna بازدید : 382 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 8:32